AKTUÁLNĚ

KOTLÍKOVÉ DOTACE A BEZÚROČNÁ PŮJČKA           Informace  https://kotliky.kr-karlovarsky.cz/ V případě  potřeby více informací u starosty.

Dne 19. března 2019 zve Tradiční venkov, z. s. občany na neformální setkání u kapličky sv. Josefa. Plakát

Pozvánka na workshop Policie ČR,       24.  5.  2019 od 9.00-15.00 h.   Plakát

VSTUPENKY ZDARMA    Pravidla Plakát

Od pondělí 14. ledna 2019 zahajujeme zkušební provoz služby SENIOR EXPRESPravidla

 

OSTATNÍ

POPLATKY Poplatky

INFORMACE O  PROJEKTECH Více informací

Josefov obsadil ve své kategoii     2. místo v soutěži Obec přátelská rodině!!! Více informací 

Občanům nad 60 let pomůžeme  získat SENIOR PAS.   http://seniorpas.kr-karlovarsky.cz/ 

 

JOSEFOVSKÉ LISTY (JL)

Příspěvky a fotografie můžete zasílat na josefovske.listy@seznam.cz nebo předávat do schránky umístěné u obecního úřadu. 

Všem děkuji za spolupráci při tvorbě a vydávání Vašich Josefovských listů.

Uzávěrka příštího čísla 10. 6. 2019.

Petr Pastier

 

DOPORUČUJEME NAVŠTÍVIT HRAD HARTENBERG

hrad

http://www.hartenberg.cz/

facebook

 

PŘÍSTUP NA POVODŇOVÝ HLÁSIČ OLOVÍ - INFO

Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (podle zákona 101/2000 Sb. a obecného nařízení EU (tzv. "GDPR")

 

KONTAKTNÍ ÚDAJE

SPRÁVCE OSOBNÍCH ÚDAJŮ:  OBEC JOSEFOV, zastoupena starostou obce Mgr. Janem Onakem, tel. 773 668 091, e-mail ou-josefov@volny.cz

POVĚŘENEC: Mgr. Jaromír Rokusek, tel. 602 481 782, jrokusek@seznam.cz

ZÁKLADNÍ INFORMACE

1. Obecné nařízení

Obecné nařízení na ochranu osobních údajů neboli GDPR (General Data Protection Regulation) je uceleným souborem pravidel na ochranu dat v EU. Obec  je povinna se tímto nařízením řídit. Cílem je hájit práva občanů obce proti neoprávněnému zacházení s jejich daty a osobními údaji, dát jim větší kontrolu nad tím, co se s jejich daty děje.  

2. Důvody zpracování osobních údajů

Osobní údaje se mohou Obecním úřadem zpracovávat pouze:

  •   na základě právního předpisu
  •   na základě smluvního vztahu
  •   na základě informovaného souhlasu

 

3. Přehled agend zpracovávajících osobní  údaje Obecním úřadem Josefov

  • Evidence obyvatel
  • Místní poplatky
  • Knihovna
  • Czech Point
  • poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb.
  • Katastr nemovitostí
  • Vedení obecní kroniky
  • Pronájmy nemovitostí
  • Spisová služba
  • Kácení stromů
  • Střet zájmů
  • Účetnictví
  • Volební systém
  • Zaměstnanecká agenda
  • Evidence nálezců a majitelů nalezených věcí
  • Zákon o obcích
  • Veřejné opatrovnictví

 

4. Práva občanů  (subjektů osobních údajů)

  • Právo na to být informován o zpracování jeho osobních údajů. Tím se rozumí právo na určité informace o zpracování jeho osobních údajů.
  • Právo na opravu nepřesných osobních údajů, které se ho týkají.
  • Právo na výmaz (být zapomenut). Toto právo se netýká zákonného zpracování údajů.
  • Právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů. Toto právo se netýká zákonného zpracování údajů.
  • Žádost subjektu údajů vyřizuje obec bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce, ve výjimečných případech do 2 měsíců.
  • Informace poskytnuté subjektům osobních údajů se poskytují a činí bezplatně. Pouze v případě, kdy jsou žádosti podané subjektem údajů zjevně nedůvodné nebo nepřiměřené, zejména protože se opakují, může starosta obce rozhodnout o uložení přiměřeného poplatku, nebo odmítnout žádosti vyhovět. Zjevnou nedůvodnost dokládá správce. Výše se poplatku řídí sazebníkem úhrad za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.

 

5. Zabezpečení osobních údajů

Obec má vytvořený systém pro zabezpečení ochrany osobních údajů:

  •  uložení dokumentů podle spisového a skartačního řádu,
  •  nově vytvořena funkce pověřence pro ochranu osobních údajů (Data Protection Officer), který provádí nezávislou kontrolní funkci ochrany osobních údajů ve škole,
  •  osobní odpovědnost osob oprávněných k nakládání s osobními údaji
  •  shromažďování pouze nezbytných osobních  údajů
  •  již nepotřebné údaje skartovat,
  •  zachovávat mlčenlivost o údajích,
  • proškolení zaměstnanců úřadu
  • smluvní zabezpečení ochrany osobních údajů z externími  zpracovateli
  •  Směrnice starosty Obce xxx/2018 upravující základní pravidla postupů souvisejících se zpracováním osobních údajů,
  •  ochrana osobních údajů při práci s IT technikou.

 

6. Pověřenec pro ochranu osobních údajů
 
Obec  jako „orgán veřejné moci“ musí jmenovat pověřence pro ochranu osobních údajů.

Pověřenec pro ochranu osobních údajů musí být dostupný a k dispozici subjektům osobních údajů.

Ve spolupráci s obecním úřadem vyřizuje žádosti o informace subjektů osobních údajů včetně oprav osobních údajů, výmazu osobních údajů, vznášení námitek proti zpracování osobních údajů.