Projekt spolufinancovaný s podporou Nadace Via.
"Místo, kde žijeme - Josefov"
Smyslem komunitního projektu z programu "Místo, kde žijeme" Nadace Via bylo při společném plánování a následné realizaci vybraného nápadu sblížit komunitu.
500.000 Kč
300.000 Kč
Občané, zaměstnanci, Vojtěch Dufek
V průběhu roku 2018, dokončeno 28. 9. 2018.
Fotodokumentace z průběhu realizace fotografie-k-projektu
VEŘEJNÁ SBÍRKA K PROJEKTU "Místo, kde žijeme"
V období od 1. 7. do 30. 9. 2018 mohli dárci finančně přispět na zakoupení mobiliáře tj. laviček, informačních tabulí, košů ... keřů, květin.... v rámci veřejné sbírky, a to vložením na transparentní účet č. 2301453125/2010, do pokladničky na OÚ či přispět na vybraných společenských akcích obce Josefov. Veřejná sbírka byla povolena Krajským úřadem Karlovarského kraje pod číslem jednacím 2317/FI/18. SBÍRKA BYLA UKONČENA. Získané prostředky jsme využili na zakoupení laviček do areálu amfiteátru, materiál na cestičky a osivo na trávník.
VŠEM DÁRCŮM DĚKUJEME!
Přispět můžete také na DARUJME.CZ, https://www.darujme.cz/projekt/1201080.
NADACE VIA v rámci programu "Místo, kde žijeme" každý rok pomáhá vybraným obcím s podporou nápadů, díky kterým vznikne v rámci komunitního plánování společné dílko (úprava návsi, odpočinková zóna apod.). V průběhu roku 2017 se nám podařilo dostat se se svou žádostí mezi 11 finalistů a na konec získat jako 1 z obcí podporu od nadace.
Co nového u nás vznikne, závisí na nás všech.
Informace: na FB a webu obce, na FB "Místo setkávání Josefov".
Časový harmonogram projektu
Jak jde čas aneb krok za krokem našim komunitním projektem:
10. 7. 2017 Podání žádosti o grant, na základě žádosti jsme byli vybrání mezi 11 finalistů
30. 8. 2017 Návštěva hodnotící komise Nadace Via v obci, setkání s autory projektu a přizvanými aktivními občany
13. 9. 2017 Obdržli jsme informaci a gratulaci k získané podpoře - v 11. ročníku programu "Místo, kde žíjeme" bylo podpořeno 8 obcí z ČR. Tisková zpráva
28.-29. 10. 2017 První víkendový seminář pro podpořené - "Jak zapojovat veřejnost", obec zastupoval starosta Mgr. Jan Onak, fotografie z víkendu https://www.facebook.com/pg/mistokdezijeme/photos/?tab=album&album_id=1976267252589188,
14. 11. 2017 První schůzka dobrovolníků s mentorkou
23. 11. 2017 Schůzka realizačního týmu ve složení: Martina Vavřínová (vedoucí projektu, informovanost Hřebeny, komunikace za tým s mentorkou), Ivana Černíková (zápisy, informovanost luhu nad Svatavou), Jaromír Pavlíček (technický dozor, informovanost Radvanov), Šárka Hertlová (korektor textů), Katrin Bradner (organizátor akcí), Naděžda Vachovcová (catering), Kristýna Franzová, Jan Onak (komunikace za projekt s Nadací), Renata Hethová (přenos informací na web a FB obce).
Meziobdobí - vznik loga, oslovení projektantů, rozdělení rolí v projektu, podpůrné akce, informování veřejnosti.
Autor loga našeho projektu je David Pavlíček z Radvanova.
9. 1. 2018 od 15:30 h přípravné setkání realizačního týmu s mentorkou.
19. 1. 2018 První veřejné setkání realizačního týmu, mentorky, projektanta a občanů od 15:15 h.
Po společné prohlídce prostranství následovala schůzka s projektanty a mentorkou z nadace.
"V pátek 19. ledna úspěšně proběhlo 1. plánovací setkání k projektu Nadace Via "Místo, kde žijeme". Přítomní měli možnost aktivně se zapojit do plánování podoby veřejného prostranství. Celou akci aktivně vedla mentorka Kristýna Fantová. Pracovalo se společně i ve skupinkách, lidé mohli hlasovat pro priority, nápady, poukázat na možné problémy či navrhovat řešení. Všechny podněty byly sepsány, zakresleny a předány přítomným architektům. Ti získané informace zapracují do konkrétních návrhů na příští schůzku. Pokud by někdo rád ještě k projektu něco dodal, je možné do konce ledna psát na ou-volny@volny.cz, zprávy budou následně předány architektům. Všem občanům velmi děkujeme za to, že přišli. Velké díky také všem, kteří schůzku připravili". Za realizační tým M. Vavřínová"
20.-21. 1. 2018 Druhý víkendový seminář pro podpořené, tentokrát na téma fundrising. Za realizační tým se zúčastnily paní Naďa Vachovcová a Bc. Katrin Brandner, DiS.
10.-11. 3. 2018 Třetí víkendový seminář pro podpořené, a to na téma organizace brigády. Za realizační tým se zúčastnili pan a paní Černíkovi. Krátká zpráva http://www.nadacevia.cz/2018/03/11/lepsi-je-koupit-tatranku-nez-cihlu/
24. 3. 2018 Druhé veřejné setkání - prezentace zpracované studie.
Odsouhlasená studie architektů. Studie
Brigády:
1. 9. 2018 od 9:00 h první společná brigáda - budování cestiček, natírat laviček, informační tabule, úpravy odvodňovacího toku atd. Josefky a místní občané zajistili občerstvení, k chuti přišel gulášek, grilované klobásy, čaj, limo, pivo i domácí koláčky.
28. 9. 2018 od 9:00 h druhá společná brigáda, budování amfiteátru, dokončovací práce v areálu. Slavnostní zakončení s bohatým programem. Vystoupení místních dětí, nadějného regionálního hudebníka Matěje Chmelenského s kytarou a doprovodem, 80. léta V. Skopala. Občerstvení bylo zajištěno.
Úřední hodiny:
PO 9:00-12:00 13:00-17:00 h
ST 9:00-12:00 13:00-16:00 h
Otevřeno ve středu od 16:00 do 17:00 h. Po domluvě na t. č. 720 284 094 Vám přineseme knihy až domů.
Rezervace - fotbalové hřiště https://shorturl.at/lsy37
Rezervace - víceúčel. hřiště https://shorturl.at/cluBY
PROVOZNÍ ŘÁDY Fotbalové hřiště (363.23 kB) Víceúčelové hřiště (371.4 kB)
SBĚRNÉ MÍSTO: Otevření na vyžádání po domluvě na tel. 722 960 130.
VELKOOBJEMOVÝ A NEBEZPEČNÝ ODPAD:
V termínu od 1. 3. do 31. 3. svoz objednávejte na tel. č. 722 960 130.
MÍSTNÍ POPLATKY
JOSEFOVSKÉ LISTY (JL) Příspěvky předávejte do schránky OÚ nebo přes ou-josefov@volny.cz. Uzávěrka 5. 12. 2024. https://shorturl.at/otJY5
POVODŇOVÝ HLÁSIČ Oloví https://www.hladiny.cz
Pohotovost lékařská a lékáren v KVK
https://www.kr-karlovarsky.cz/temata/zdravotnictvi/lekarska-lekarenska-pohotovostni-sluzba