Obec Josefov
Josefov

Aktuální informace o covidu: koronavirus.mzcr.cz/

Rozvojový program

V současné době je rozvojový program obce zpracován. Dokument je nezbytný pro získání dotací, sestavování pravidelného ročního rozpočtu, vytváření územních plánů. Tak jako si většina lidí plánuje kdy pojede a kam na dovolenou, kdy se přestěhuje do nového bytu nebo domu, kdy si asi koupí nové auto, i obec musí plánovat.  VZHLEDEM K MOŽNOSTI ZÍSKAT DO KONCE ROKU DOTACE NA DĚTSKÉ HŘIŠTĚ BYLO NEZBYTNÉ PRÁCI NA ROZVOJOVÉM PROGRAMU URYCHLIT!!! DĚKUJEME VŠEM ZAPOJENÝM OBČANŮM.

ZAPOJENÍ OBČANŮ (JAK SE MOHL ZAPOJIT KAŽDÝ Z NÁS)

1. ANKETA - základní nástrojem pro získání informací od Vás, občanů obce. Vytvořili jsme anketu podle vzoru, který používá většina obcí jako podklad pro sestavení programu.  ZA VYPLNĚNÍM DĚKUJEME!

2. PRACOVNÍ SKUPINY -  dobrovolníci z řad aktivních občanů, kterým není vývoj jejich obce lhostejný, se zapojili do diskuse s realizačním týmem, pomohli vytvořit SWOT analýzu a sestavit priority. ZA SPOLUPRÁCI DĚKUJEME!

3. VEŘEJNÉ ZASEDÁNÍ ZASTUPITELSTVA - nástoj informování široké veřejnosti. Na zasedáních byli občané průběžně informování o fázi zpracování, mohli se vyjádřit k aktuální verzi RPO Josefov, který byl zveřejňován na stránkách obce.

4. REALIZAČNÍ TÝM - je skupina , která zpracovávala program, absolvovala školení MPO,  sestavovala podklady, odpovídá za formální stránku zpracování a dokončení programu.

 

HARMONOGRAM ZPRACOVÁNÍ

  • červenec/srpen - komunikace a registrace na MPO, přístupová hesla pro obec, nabídka školení,
  • absolvován e-learningový kurz pro tvorbu programu,
  • do 30. 10. 2015 anketa od občanů,
  • 7. 10. 2015 seminář pro členy realizačního týmu v K. V.,
  • 12. 10. 2015 v 17:00 h setkání realizačního týmu a pracovních skupin,
  • 26. 10. stanovení priorit a definice vize,
  • 27. 10. 2015 v 19:05 h setkání pracovní skupiny - stanovení priorit a odsouhlasení vize,
  • do 31. 10. 2015 zpracování výsledků ankety,
  • do 5. 11. zpracována SWOT analýza, srovnávací analýza, stanoveny priority, vize,
  • 5. 11. 2015 prezentace pracovní verze na veřejném zasedání zastupitelstva,
  • do 29. 11. zapracování připomínek, formální úpravy,
  • 29. 11. 2015 schválení RPO Josefov na veřejném zasedání zastupitelstva.


PROBĚHLO PRVNÍ A DRUHÉ SETKÁNÍ PRACOVNÍ SKUPINY

Dne 12. 10. 2015 proběhl na OÚ workshop za účasti členů realizačního týmu a pracovní skupiny. Členové realizačního týmu seznámili přítomné se strukturou a podstatou Rozvojového programu, společně se pak pustili do sestavení SWOT analýzy. SWOTka je základem pro určení priorit obce, je podkladem pro návrh konkrétních opatření a aktivit. Všem aktivním občanům děkujeme!!!  Je škoda, že nepřišli občané z Luhu a Radvanova, ani ti, kteří obvykle chodí "křičet" na veřejná zasedání, je vhodné projevit svůj názor tam, kde to může přinést užitek.

Dne 27. 10. 2015 od 19:05 h se uskutečnilo druhé setkání pracovní skupiny, bodováním slabých a silných stránek stanovili jednotlivci subjektivní priority. Z celkového součtu bodů 15 hodnotitelů vznikly podklady pro výslednou priorizaci.

 

Pozn. RPO Josefov byl zpracován v aplikace OBCEPRO. Publikovaná je verze upravená po formální stránce, neboť aplikace neumožňuje některé formální úpravy. Obsahově jsou obě verze identické. V aplikaci bude každoročně stávajícím zastupitelstvem prováděna kontrola realizace.

A JE TO ZDE: Rozvojový plán (295.78 kB) Revize programu k 1.1.2021

 

DĚKUJEME VŠEM, KTEŘÍ NÁM V REKORDNĚ KRÁTKÉM ČASE POMOHLI PROGRAM SESTAVIT A UDĚLAT PRVNÍ VÝZNAMNÝ KROK K ZÍSKÁNÍ DOTACÍ, A TÍM ZVÝŠENÍ ÚROVNĚ ŽIVOTA VŠECH OBČANŮ OBCE!!!

 

Obec

Úřední hodiny

Úřední hodiny:
PO 9:00-12:00  13:00-17:00 h
ST  9:00-12:00  13:00-16:00 h

Knihovna

Otevřeno vždy ve středu od 16:00 do 17:00 h. Po domluvě na 720 284 094 Vám přineseme knihy až domů.

Mobilní aplikace

mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.

google-play-download

app-store-download

Odpady

SBĚRNÉ MÍSTO: 
Otevření na vyžádání u úřednice nebo po domluvě na tel. 722 960 130.

VELKOOBJEMOVÝ A NEBEZPEČNÝ ODPAD:
V termínu od 1. do 31. 3,  objednávejte svoz na tel. č. 722 960 130.

OSTATNÍ

MÍSTNÍ POPLATKY

poplatky na rok 2022 


JOSEFOVSKÉ LISTY (JL)

Příspěvky předávejte do schránky OÚ nebo přes       ou-josefov@volny.cz.

Uzávěrka 28. 5. 2022


Povodňový hlásič

Přístup na povodňový hlásič oloví  - https://www.hladiny.cz

Univerzální překladač

Překlad (translations)